måndag 11 februari 2013

Premiär

Nu är jag äntligen igång med min egen blogg!

Jag har läst många olika fina, inspirerande, upplyftande och tänkvärda bloggar. Hoppas att jag kan återgälda en del av det och kanske inspirera någon annan med mina tankar och inlägg på denna blogg. 

Jag är en riktig "loppisnörd" och hittar oftast några fina fynd var vecka hela året om. Dessa ska jag visa här. Den efterlängtade våren kommer snart och med den alla små fröpåsar, krukor och förberedelser för sommarens trädgårdsarbete. När sommaren står i full blom är jag oftast utomhus i min gamla fina trädgård. Inte bara för att stoppa fingrarna i solvarm jord utan även för att renovera och måla om loppisfyndade möbler. Det finns även tid för bokmalen att sitta på trappan med en kopp te och en underbar bok i knät. Detta och mycket mer kommer ni att kunna läsa om här. 

Välkomna hit!






4 kommentarer:

  1. Hipp hurra! Min allra bästaste syster börjar blogga. Kan inte bli annat än bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack min allra bästaste bror! Jag ringer dig om tekniken inte vill..... Jag ringer förresten ändå.

      Radera
  2. Härligt Mia, en vacker start!

    SvaraRadera