fredag 24 januari 2014

50 år, inte så illa!!!

För en vecka sedan fyllde jag 50 år! 
Det firade jag med att bjuda på ett rejält kalas med familj, släkt och vänner.

Det är lite kluvet…. att fylla 50.
Tänk vad tiden har gått fort!
Samtidigt som jag känner att livet är ändligt är jag så glad och tacksam för mycket av det jag hittills har upplevt och varit med om. Och som några av mina redan invigda (i 50-års klubben) gäster sa "Nu blir det bara bättre och bättre" och "Det är nu livet börjar" med flera kloka (trösterika) tankar…. 

Jag blev ordentligt firad av världens bästa familj, släkt och vänner, med lagom sentimentala tal och fina presenter och blommor. Det blev en väldigt lyckad födelsedag!
Fick många fina kort! Året 50 blir väldigt påtagligt när jag ser det i fina glittriga siffror….
Tulpaner och porslinsblommor.
Fick en fantastisk bukett med 50 underbara rosor! 
Fina orkideer.
En jättebukett med bland annat liljor, som inte syns här, men som fyller rummet med en ljuvlig doft.
Fint broderat och handgjort kort av lilla mamma.
 Sötaste kamébroschen som också är ett hänge.
 Finfin skål med lock, fylld med god lakrits.
 Lite Downton Abbey att titta på under mörka vinterkvällar….
 Lite badrumslyx.
 Ett nytt armband istället för det som jag blev av med för ca ett år sedan på ett mycket mystiskt sätt. Måtte jag nu inte bli av med detta också…. Fast den lilla skyddsängeln får i uppgift att hålla ordning på mig….
 Vackert och gott rosa bubbel till något speciellt tillfälle. Kanske den 14/2 kan vara en bra dag…lite gott på Valentines Day.

Det fanns inget kort av jubilaren eller mat och dukning i min kamera så det får jag återkomma till. Om jag hittar några bilder i någon annans kamera. Som kan publiceras här...

TACK för en fin dag som jag ska minnas länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar