tisdag 11 februari 2014

Ettårs jubileum

 Idag är det ett år sedan jag startade min blogg! Tänk att det redan har gått ett år!

Det har blivit en hel del inlägg och det har varit väldigt roligt även om det blir lite "torka" ibland. Det har blivit mer bilder än text märker jag och lite mer ting än tankar.

Jag firar ettårsdagen med en rejäl förkylning och lite fina vårbilder från gårdagen.
Vintergäck som tittar fram under körsbärsträdet.
 Som små gula solar i gräset.
 Mina vackra julrosor är på väg att slå ut under den stora hängbjörken.
Jag tycker nästan det ser ut som om de sträcker sig mot ljuset.
 Mängder av snödroppar som tar sig upp ur de vissna löven i rabatterna.

Eftermiddagssolens strålar.

Jag hoppas att våren inte dröjer alltför länge, för nu är vi snart i mitten av februari. Jag hoppas också att den här förkylningen har bott färdigt hos mig nu….

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar