tisdag 11 februari 2014

Nytt på bloggen, nu även på engelska... - New on the blog, now also in English...

Nu när jag börjar på andra året med bloggen tänkte jag höja mig ett snäpp genom att skriva också på engelska. Ja, det kan ju inte bli mer än lite stavfel och så... 
Det är bara att köra på.

Now, when I start a new year on my blog I have decided to also write in English. Every text-part I post on my blog will have short resume/summary at the end of the post. I hope there won't be too many misspellings...
Här är ett par bilder på mig när jag är mannekäng en kväll på Noa noa. Jag gick tillsammans med mina fina fina döttrar. Vi hade en rolig kväll!
Here are a couple of photos of me when I'm a model at Noa noa's fashion show at a shop in my hometown Malmö. My two lovely daughters where also models that evening. We had lot's of fun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar