söndag 2 februari 2014

Jag börjar vänja mig….

Nu är det två veckor sedan jag firade att jag blivit 50 år. Jag har levt ett halvt sekel….
Hittade lite fler bilder från festligheterna.
Jag fick inte hybris och skrev det själv. Men det är ganska fabulous att fylla femtio.
 Från skåpet med alla blommor och presenter.
Glad 50-åring med lite bubbel i glaset. Ateljesydd klänning i New Look stil "från tiden" som en av mina gäster sa. Även skor och halsband är från tiden….alltså 1950-tal. Allt fyndade jag i somras för en liten peng.  Klart jag ser glad ut!
 Den maffiga buketten med rosor.


En av de fantastiska presenterna!

Lite bilder från maten som stod uppdukad i köket, varmrökt lax, kalkonpastrami, sallad, pastasallad, olika såser syns här.
 Melon och senapsmarinerad fläskfilé.
Pajer med fetaost, soltorkad tomat, purjolök och broccoli.
En liten del av efterrätten, cheesecake med vit choklad i och fruktsallad. Det fanns även lite andra godsaker och gott att dricka till.
 Födelsedagsgrisen och efterrätten.
"Visst är det kul med gäster matte men jag blev lite trött…."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar