tisdag 9 juli 2013

Några av trädgårdens blomster och en liten hund

När min trogna Iphone dog försvann min lilla kamera som alltid var med mig.... Den tog fina bilder trots sin litenhet....Häromdagen var min dotter ute i trädgården och fotograferade med sin kamera. Jag har lånat lite av hennes fina bilder.
 Ljuvliga rosor. Man kan nästan känna doften bara man ser dem. 
 Leonardo Da Vinci heter den.
 Denna rosen stod på tomten när vi flyttade hit för tretton år sedan. Den blommar troget vart år.
 Vackra vita rosor, som jag glömt namnet på just nu....
Kvällssolen lyser så fint på min Fingerborgsblomma (Digitalis) som äntligen ville blomma.
 Hobbe håller sig gärna i skuggan....kroksvansen.
 Söta lilla lurifaxen.
 Kan du inte ta bort den där kameran och leka lite istället....
med en boll tillexempel.

2 kommentarer: